Re: MATROX G400 a nastepny zakup

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 10:18:54 MET DST

Cześć,

> ciekawe gdzie sobie gowetkniesz wersja SingleHead ma słownie JEDNO wyjsce
na
> śledziu.

Dostajesz nowego śledzia.

> amodul TV słuzy tylko do konwersji drugiego wyjscia na sygnal TV.

Nazywa się to "Matrox DualHead and TV output module" i o to chodziło.
Konwerter masz w pakiecie.

http://www.matrox.com/mga/products/mill_g400/upgrades.htm

Ja bym się jednak, znając Matrox'a obawiał ceny tego upgrade'u ... o
dostępności nie wspomnę ..

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."