Re: Upgrade BIOS PCCHIPS M726 ?

Autor: Bzyk (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 09:09:31 MET DST

RobertP wrote:

> Witam !
>
> Mam mala prosbe (pytanko), czy ktos robil upgrade BIOS-u dla plyty
> PCHIPS M726 (na nowszy - ostatni na stronie producenta z 22.07.99,
> wczesniejszy z 12.04.99), czy cos jest lepiej po upgradzie, czy
> przebiega OK ( niestety na tej plycie malo rzeczy jest OK, dlatego to
> pytanie).

Zasada jest taka; Jesli nie musisz, to nie rob:) Ja mam M726 (juz
niedlugo, bo przymierzam sie do Abita/Asusa), znajomy ma M726. Ja nie
robilem- on zrobil, i narzeka bo mu Norton System Info gorsze osiagi
pokazuje... Tlumaczenie, ze ten benchmark z Nortona do d... moze sobie
wsadzic ,nie pomaga:)
    Bugi jakie (podobno) ten bios usuwa; Problem z 3xDIMM (mam 3 dimmy
włożone, ale problemu na starym biosie nie zauwazylem).3dfx Bashee, USB,
ATAPI ZIP- z tym podobno tez sobie nowy BIOS lepiej radzi.

> Ktorego programu do upgradu uzyc na stronie producenta jest AMIFL632
> (czy ten jest najlepszy do tej plyty), bo wersji tego programu jest
> troche.
> I jeszcze jedno :
> czym sie roznia programy AMIFL*.COM od AMIFL*.EXE (duzo wiekszy).

Uzyj AMIFL634. A tak w ogole to zajrzyj na;
http://www.bns-computer.de/Support/BIOS/index.html

Bzyk