ABIT - kilka pytan

Autor: Jakub Borkowski (borjak_at_promail.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 07:53:05 MET DST

Witam.
Postanowilem zakupic plyte glowna i moj wybor padl na ABITA BE6 . Poniewaz
nie jest to niestety wybor w pelni swiadomy mam do Was kilka pytan: 1) Jakie
sa roznice pomiedzy BH BX BX rev2.0 i BE (bo ja wiem tylko ze ostatnia
obsluguje UDMA 66). 2) Gdzie mozna dostac w/w BE6 po przyzwoitej cenie
(chodzi mi o firmy prowadzace sprzedaz wysylkowa ewentualnie gdzies
niedaleko mnie - Szczecin , Slupsk , Gdansk bo u mnie jak by nie bylo w
bylym miescie wojewodzkim nikt o tej plycie jeszcze nie slyszal). 3) No
wlasnie - jaka jest ta przyzwoita cena ktora mozna dac za ABITA BE6.
PS A moze jednak lepiej kupic BX rev. 2.0 - nie mam zbytniego zaufania do
nowosci ???
Pozdrawiam Kuba borjak_at_promail.pl