Re: Blokade Celeronow

Autor: Maciej FILIPCZYK (philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 07:44:24 MET DST

Lukasz Czyczylo wrote:

> Kiedy Intel wprowadze blokade Celeronow w systemach swuprocesorowych?
> Zamierzam w najblizszych dniach kupic Abita BP6 i dwa Celki 400 - mam
> nadzieje, ze jeszcze zdaze :))
> --

"Blokada" wieloprocesorowosci w celkach byla od samego poczatku.
Wlasciwie to nie byla blokada, tylko brak pewnych sygnalow
elektrycznych. Abit w plycie BP6 symuluje te sygnaly potrzebne przy
wieloprocesorowosci i takim cudem omija "blokade".
Mozesz smialo kupowac Abita bp6. Zastanow sie tylko nad prockami.
Podobno celki 366 kreca sie lepiej niz cel 400 i osigaja nawet 550 Mhz.

Za ile mozna kupic Abit Bp6?

--
Maciej Philip Filipczyk
philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl