Re: Problemy z FDD

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 23:32:23 MET DST

Jacek Chylarecki napisał w wiadomości:
<37DE37FA.FB4C51E7_at_mat.uni.torun.pl>...
>Problem polega na tym ,ze stacja 1.44MB zaczela fiksowac. Nie chce
>czytac dyskietek HD 1.44 natomiast DD 740 MB bez najmniejszego problemu.
>Glowice sa czyste bo po pierwszym bledzie "Ogolny blad w napedzie "
>natychmiast je wyczyscilem.Jednak bez sukcesu.Dziwne jest to ,ze raz na
>jakis czas (mniej wiecej raz na 100 dyskietek ;-)) przeczyta kilka
>H-dekow .Ale na tym sie konczy. Gdyby to byly glowice to albo by czytal
>albo nie (tak bynajmniej mi sie wydaje). Moze ktos wie co z tym zrobic
>(nowa stacja kosztuje nie az tak wiele ale moze da sie cos zrobic ze
> [...]
1. Sprawdź ustawienia flopa w BIOS-ie.
2. Sprawdź podłączenie flopa do płyty. Sygnały sterujące są na skrajnych
nóżkach, wystarczy lekkie poluzowanie kabelka...
3. A może wirus?
4. Skąd wziąłeś dyskietki 740 MB? Ja też chcę takie!
5. Każda Szkapa ma ogon(ki). Twoją też pewnie uda się nakłonić.

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)