Re: Mam problem z CiH'em

Autor: Wojtas (wdyszyns_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 00:31:53 MET DST

Jacek napisał(a) w wiadomości: <37E00FAD.482F_at_friko.onet.pl>...
>Skonczyl juz studia i odbywa sluzbe wojskowa.

>Ma wbudowany monitor antywirusowy .

>eee tam,
>ten monitor antywirusowy jest bardzo lekki ;-)

Kurcze chyba jestem w tyle
z tego co wiem to plyty maja monitor antywirusowy (cus takiego
jak boot virus by trend - moj FIC ma tez cos takiego)
ale to jest do bakcyli-bootsektorowcow.
A jak sie ma sprawa z updateami na nowe wirusy - czy
zapisuje sie we flashepromie plyty ?