Savage 3D

Autor: MacKozer (mackozer_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 22:38:41 MET DST

Cześć!

Jako początkujący użytkownik karty ColorMax Savage 3d 8MB AGP( na SDRAM )
mam kilka pytań:

Zastanawiają mnie niskie wyniki jakie uzyskałem w 3Dmark tj.
1551(640/480/16bit) przy sprzęcie:

Celeron 300A na płycie LuckyStar 6BX2 z Chipsetem Intel.
AMAX, ColorMax Savage 3D 8MB na SDRAM
SundBlaster 16 ISA

gdzieś przeczytałem, że na tak niskie osiągi wpływa karta dźwiękowa ISA...
Nie wiem także jak poprawnie skonfigurować kartę S3Tweakiem.

Kolejne pytanie dotyczy glide. Co to jest i z czym to się je.
Wiem, że potrzebne jest to do odpalenia np. UltraHLE (emulator N64)

Pozdrawiam

MacKozer