Re: dolewanie atramentu do HPDJ340

Autor: Shaman (shaman_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 17:24:16 MET DST

"Paweł Paroń" wrote:

> Próbował ktoś dolać atramentu do zbiorniczka od HP DeskJet 340? (to taka
> mała drukarka do notebooka) Albo w ogóle do jakiejkolwiek innej drukarki?
> Jeśli tak, to jak mniej więcej się do tego zabrać, tzn. gdzie zrobić dziurę
> w pojemniku i jakiego atramentu użyć?
>
> Paweł

Hejka

  ja mam HPDJ400 i spokojnie jadę na atramencie Parkera :-). Wprawdzie
jakość jest gorsza i wyrduk rozmazuje się gdy go potraktować mokrym
paluchem, ale dla moich zastosowań jest OK.

  dziury w pojemniku nie robiłem - wcisnąłem szklaną kuleczkę która
zamykała orginalną dziurę.. nalałem atrament (zmieścił się cały
kałamarz, bo zbiorniczej był prawie pusty) i zakleiłem dziurę taśmą.
odczekałem aż zbytek atramentu odkapie (musi się w środku zrobić
podciśnienie) i jak przestało kapać to włożyłem do drukarki.

Pozdrowionka
Shaman