Re: MATROX G400 a nastepny zakup

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:33:58 MET DST

In article <slrn7tv69s.spn.topcat_at_gnom.troll.com.pl>,
topcat_at_gnom.troll.com.pl says...

> kupilem Matroxa okrojonego bez DUalHead'a
> - czy to dobrze czy zle
zaden problem, zawsze mozesz dokupic modul tv out - powinien
juz byc w sprzedazy u matroxa. wtedy bedziesz mial dualhead.

> to juz tylko kwestia debat ale jestem zaowolony
:) bo to swietna karta :)

> Nastepny zakup ktory planuje to karta TV i DVD
nie wiem, ja tam jestem zadowolony z taniochy zoltrix tvmax ;))

--
== fox_at_irc.pl ====== "Pride is what we have. ===
== www.57th.w.pl ====== Vanity is what others have." ===