Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 13:01:42 MET DST

Cześć,

> Ja też, ale żle to wróży - bx od razu był szybszy(nawet w pre-testach)

A czym się różnił, że tak przewrotnie spytam od LX?

> No ale na be6 nie tylko dma66 dostajesz.

A co jeszcze (też przewrotnie)? :-)))

> pozatym to na styk

Ale fakt niezaprzeczalny :-P

> Ja nie będę się wyrażał o fachowości niektórych kupujących.....(heh
> szczególnie tych po adaxsie lub pessimusie)

Co nie zmienia faktu, że to ich pieniądze i mogą je wydawać jak chcą
(ostatnio ktoś mi nawymyślał od marnotrawców pieniądze na SCSI, nie pytając
ile mnie to kosztowało ani o wykorzytanie ) :-)))

> Pozdrowienia, Jop

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."