Re: TV-Out 800x600 na Savage3D !!!

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 12:23:56 MET DST

Cześć,

> Mam dobrą wiadomość dla poszukiwaczy dość dobrego wyjścia TV w karcie
> graficznej. Polecam osobiście kartę S3 Savage3D firmy VideoExcell.

Żałuj, że nie widziałeś G400 DH w działaniu ... :-) A 800x600 to teraz nic
nadzwyczajnego, nawet w najtańszych kartach ...

> częstotliwość taktowania układu 110MHz co widać już w grach - ok 2100 w
> 3DMark99.

Smutek. Stara generacja ...

> Unreal RTP na METALU-rewelacja, N4S HS i Demo 3DMark99. Wszystko miało
kolor
> w PALu !

Co w tym dziwnego? :-)))

Ale podoba mi się Twój entuzjazm ... :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."