Re: Jakie plyty obsługuja PIII

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:47:45 MET DST

Cześć,

> Wydaje mi sie ze P2BF i P3BF to ta sama generacja oparta na BX-owym
chipsecie.

Chipet'ów tak ale nie płyt.

> P3BF sprawil mi wiecej komplikacji przy montazu dlatego bardziej preferuje
> stabilne rozwiazanie z P2BF. P3BF wydaje mi sie troche niedopracowany.

Cóż. Masz prawo. Mnie oba nie sprawiają komplikacji (wybacz ale update
Bios'a to pestka). A ręczna regulacja napięcia, 6x PCI, 4x DIMM, SoftMenu,
STR itd piechotą nie chodzi.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."