Re: PCChips - TAK lub NIE

Autor: Mariusz Milobedzki (mmilobed_at_bya1.pl.lucent.com)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 08:21:08 MET DST

Maciej Machacz wrote:

> Witam !
>
> Tak sobie czytam posty i czytam - i cos mi wpadlo do glowy.
>
> Jak wiadomo w/w firma robi plytki tanie aczkolwiek czasem "dziwnie" sie
> zachowywujace.

czesc,
po p[ierwsze nie jestem laikiem - skladam pecety od kilku lat
mialem kiedys hustawke przez miesiac z plyta + amd k6-3d 300 + 64 dimm + ati
xplay + voodoo.
za zadna cholere nie chcialy ze soba wspolpracowac, dopoki nie odpalilem czegos
na voodoo sprzet chodzil znakomicie, po uruchomieniu wspomnianej od razu halt
systemu (ratowal go jedynie reset) wymienilem kazdy pozdespol i w koncu
zmienilem plyte najpierw na plyte tego samego typu -identyczne objawy - pozniej
na epoxa i jest miodzio. faceta ktoremu sprzedalem pc nie widzialem od tamtej
pory co oznacza, ze nic nie pada.
p.s. mie byla to tez kwestia sterownikow, plyta gryzla sie z ati i tyle
pozdrow

--
    Mariusz Milobedzki