Re: Druk do pliku

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 02:11:05 MET DST

Remik wrote:

> Czy ktoś wie jak:
> "wydrukować coś do pliku" *.prn i następnie po przeniesieniu na inny komp.
> wypuścić to na drukarkę??? Konkretnie HP 850C

Musisz mieć zainstalowaną tą drukarkę na tym komputerze na którym robisz
plik *.prn. Potem tylko w Mój komputer -> Drukarki, prawym klawiszem na
symbol drukarki, Właściwości -> Szczegóły, drukuj do portu: File.
Przy wydruku zapyta się o nazwę pliku, podajesz na przykład
"wydruk.prn", po zapisaniu na dyskietkę zanosisz do komputera gdzie jest
podpięta drukarka, wchodzisz do linii komend i piszesz "copy
a:\wydruk.prn lpt1",(jeśli drukarka jest podłączona do pierwszego
portu), ewentualnie "type a:\wydruk.prn > prn".

--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl