Re: AMD i Riva-TNT?

Autor: \ (jeme_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 01:16:20 MET DST

> tak sie akurat złożyło iż dzisiaj zostałem szczę¶liowym (?) posiadaczem karty ASUS
> 3800 i włożyłem ją w FIC VA503+, z AMDk6-2 333 ^ na 350

jak niewątpliwie wiesz płyta ta jest na mvp3. noi mam problem z którym sądząc po
postach boryka się spora rzesza ludzi. Zwiesza mi sie sprzęt. W 2d, w 3d, na 5s, na
minutę czy pięć lub na twardo.

w tak zaistniałej sytuacji - czy mógłbym cię ewentualnie prosić o sprecyzowanie co masz
na my¶li mówiąc poprawne skonfigurowanie?

dla uatfienia dodam iż drajwer do grafiki mam asusowy w ver.1.91, a bios taki jaki mi
fabryka dała

jakby¶ mógł się podzielić swoją niewątpliwie durzą wiedzą, byłbym wdzięczny :)

cu

        Jeme