Re: Zła jakość CDDA

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 20:43:00 MET DST

> Davka <davka_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> jakości).
> uruchomiły

> Witam
> Zgadzam sie z przemowca. przejdzmy od slow do czynow.... :))
> Przeciez struktura CD to 0 i 1.

Struktura CD to wiele pitow i landow, gdzie przechodzenie z landu do pitu i
odwrotnie powoduje zdekodowanie 0 lub 1. Gdyby na CD byly faktycznie 0 i 1 ,
to mozna by mowic o kopii 1:1.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310