Re: Potrzebna pomoc przy upgradzie procka P100 w starym pececie...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 18:21:08 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote in message news:37dca503.2401873_at_news.bimber.com.pl...
> W sumie co do Twojego problemu: możesz próbować podkręcać lekko
> tego Intelka (średnio dobre rozwiązanie), kupić jakiegoś WinChipa
> (równie średnio dobre rozwiązanie, WinChip 200 nie będzie zabójczo
> szybszy od iP100), lub zdecydować się jednak na jakąś w miarę
> tanią nową (lub używaną) płytę Socet7/Super7 i odpowiedni procesor
> (np. 200 MMX).
Jaki widzisz sens w wymianie płyty (i pewnie starej obudowy AT),
pamięci RAM i cache i wsadzić w to P200 MMX po to aby uzyskać
podobny efekt co po wsadzeniu WinChipa 233 w moją starą płyte?
Czy są jakieś nowsze płyty pordukowane do obudowy AT? Czy
wykorzytują pamięci 72pin EDO? No własnie...
Ja widzę dla swojego jedyne rozwiązanie: WinChip.
No fakt, jest jeszcze jedno: kosz na śmieci i kupno nowego :-)