Re: Problem z Asus P3B-F

Autor: Krzysztof_Depko (sadownik_at_geocities.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 16:58:16 MET DST

> najnowszy Bios. Aby miało sens musisz mieć w obudowie dobry zasilacz, który
> wyłączy wentylator w stanie uśpienia. Funkcję włączasz w Bios (na Auto) a

to nie dobry zasilacz wylacza wentylator tylko plyta wylacza caly
zasilacz, wystarczy sprawdzic czy karty sa zasilane a powrot do systemu
sie uda pod warunkiem ze ow zasilacz ma 5Vsb o wydajnosci minimum 700mA
(tak mowi manual, ja mam 100mA i tez dziala:)
gdyby byl wylaczany sam wentylator to karty by sie dalej grzaly a tak
nie jest:)