Odp: problem z NetMeetingiem

Autor: Martinez (martinez_at_czluchow.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 15:51:29 MET DST

Użytkownik Optisat-Pisz <gd010933_at_gdynia.cc> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7rlbn6$kjb$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Witam wszystkich
> mam nastepujaczy problem :
> jak podczas konferencji fonicznej (mikrofon <-> glosniki)w NetMeetingu
mozna
> mojemu
> sluchaczowi puscic jakis kawalek np. muzyki mp3 do odsluchania
[cut]
> mi przychodzi taka mozliwosc do glowy:
> 1. Wymiana karty muzycznej na inna mogaca obslugiwac kilka kanalow-zadan
> jednoczesnie (chyba tak sie to nazywa). np.SB Live

Bardzo polecam, u mnie SOA#1 (tylko że Monster Sound 2)

> 2. Dolozenie do zestawu jeszcze jednej karty muzycznej (koniecznie PCI )

Szkoda kasy. Pchnij gdzieś staruszka to troszkę jej odzyskasz (jeśli to
jakaś popularna kompatybilna z SB PRO, to może jakiś linuxowiec ją
weźmie)...

> 3. Wlaczenie magnetofonu (w ostatecznosci)

Patrz, post Wojtka :)))

> Co do tych rozwiazan to nie wiem:
> - jak sobie nt radzi z Live`m

Było już na grupie kilka razy...

> - jak to bedzie dzialac na nt dwie karty muzyczne jesna ISA druga PCI obie
> PnP
> obu tych rzeczy jeszcze nie probowalem.

IMO niezbyt się opłaca. Nowe karty wykorzystujące wielowątkowość dźwięku
(PCI) znakomicie się sprawdzają. Ja swego czasu miałem dwie karty, ale
wykorzystywałem tylko pisijajkę :))))

> za wszystkie sugestie z gory dziekuje

Proszę bardzo :))))
Pozdrówka :)))