Re: Czy ktos moze pomoc (FIC VA-503A)

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 15:41:34 MET DST

Cześć,

> Odpalasz kompa He He Reset Ustwień He HE a zegar dobrą godzinę i datę
wskazuje He He

Nie stary ... w 503A resetują się ustawienia CMOS (zegar chodzi ok.) z
debilnym komunikatem o błędzie checksum lub ustawieniem zworki zerującej
hasło ... tylko po resecie po wyjściu z Windows98 ... inne systemy chodzą OK
... miałem już walnięte lub niekontaktujące baterie - wtedy zegar zawsze
fiksował (zerował się, zatrzymywał itp) ... jakbyś dobrze wczytał się w
wątek to sam byś odpuścił kwestię baterii ...

Oj chyba stary masz odciski. A ja za dobry dzisiaj humor :-) Przepraszam
jeśli cię uraziłem. Przyjmujesz? Czy dalej warczysz? :-)

> He HE Pozdrawiam

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."