Re: Czy ktos moze pomoc (FIC VA-503A)

Autor: KaZ (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 15:06:48 MET DST

KaZ
1) Po pierwsze sprawdź czy nie naruszyłeś bateri do podtrzymaywania pamięci
Biosu
Najlepiej wyciągnij i ponownie wsadź
2)Sprawdź czy jest na swoim miescu zworka od resetu Bios-u poszukaj w opisie
płyty

Pozdrawiam

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/