Odp: Procesory AMD K6 -CXT ?

Autor: Twardziel (majmariu_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 13:45:14 MET DST

Użytkownik Darek K. <dklempka_at_safo.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37DDF672.ECADE793_at_safo.com.pl...
> Czesc!
>
> Przeczytalem w Chipie w opisie procesorow AMD K6-2 (chodzi o procesory z
> jadrem
> CXT):
> "Procesory nowej serii do prawidlowego dzialania wymagaja BIOS-u plyty
> glownej obslugujacego tryby laczenia (Write Merge Buffer) i sterowania
> zapisem (Write Handling Control Register) - bez nich komputer wprawdzie
> sie uruchomi, ale bedzie dzialal z pominieciem cache'u pierwszego
> poziomu."
> I mam w zwiazku z tym pytania:
> [...]

Recepta - aktualizacja BIOS-u ( mam taki procesor K6-2 400_at_450 CXT core -
przed aktualizacją BIOS i po aktualizacji różnica w prędkości niezauważalna)
sprawdzenie - HWINFO 4.57 lub Sandra 99 Pro
Mariusz

 I      *  Twardziel *       I
 I majmariu_at_kki.net.pl I