Re: Internet przez SOS

Autor: Michał \ (tnk3_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 02:11:46 MET DST

Użytkownik News <olejnak_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37dd1335_at_news.vogel.pl...

> <Michał \ TNK" <tnk3_at_polbox.com>> wrote in message

> Witam.
> Jestem z Kabat (W-wa południe) A co to ma do rzeczy?
> Jesteś może ich klientem?
    Jeszcze nie. Ale dosyć intensywnie działam rzeby nim zostać.
A pytałem się o lokalizację bo byłem ciekaw czy przypadkiem
nie mieszkasz niedaleko ode mnie - niestety nie mieszkasz.
A jeśli chodzi o doświadczenia... No cóż - szczerze mówiąc mi
jest prawie wszystko jedno jak będą działali, ważne żeby w ogóle
działali... Nie będę co miesiąc dostawał zawału na widok rachunku tel.

Mike =TNK=