Re: Modemy Zoltrixa

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 00:22:06 MET DST

>Pytanie: Czy jest modem 56K Zoltrixa HARDWAREowy tak jak 33600 na
>Rockwell'u??? (ale bardziej HARDWARE'owy niż Spiryt :)

Zoltrix VSP56k int/ext 2mbit flashrom ISA na Rockwellu

Mam i specjalnie nie narzekam aczkolwiek u mnie wystepuja probelmy z
negocjowaniem polaczenia, jednak jestem przekonany ze jest to wina mojego
providera (pobawilem sie komendami ATi i problem zniknal :-)

Z TPSA laczyl sie _zawsze_ na 33600 (rzeszowskie) i bez najmniejszych
problemow, nie istnieje takze na nim zjawisko zrywania polaczenia.

Dla przypomnienia - byli jednak tacy ktorzy na tej liscie na ten modem
narzekali.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl