Buczenie w SB Live

Autor: Ptys (pedjj_at_monika.univ.gda.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 20:46:00 MET DST

Zapytal Janusz ...:

Jeżeli masz ochotę porozwiązywać trochę problemów.

Zauważyłem buczenie w głośnikach na wzmacniaczu, jeżeli ściszę np. do połowy
w kompie to na wzmacniaczu słyszę to buczenie głośniej.
Nie wiem czy to jest wynikiem zbyt cienkiego kabla łączącego kompa ze
wzmacniaczem. Sygnał każdego kanału wysyłany jest kablem 0,75mm2 na długości
ok 12m.

SB Live w jakims tam zestawie z celeronem.

Jak masz ochotę to wsadzić w grupę dyskusyjną będę niezmiernie wdzięczny, a
jak wiesz sam to jeszcze lepiej a jak nie masz ochoty to olej to.
Janusz