Autor: b_at_nit@
Data: Mon 13 Sep 1999 - 17:19:50 MET DST

Do wszystkich ktorzy zwracali sie do mnie z prosba o Blindread'a !!!!
*******
Sorki za zasmiecanie grupy , ale nie jestem w stanie odpisywac na wszystkie
posty indywidualnie ... )

Do rzeczy :

Zaznaczam ze nie jest to program piracki - do jakiego celu go uzyjecie
guzik mnie obchodzi !
( nie mam zamiaru odpisywac na posty w ktorych bedzie : a u mnie to nie
dziala :( ....! )
Ponizej krotka przykladowa instrukcja :
"
Program przeznaczony jest do zrzucania wiernego obrazu CD ( po sektorach )
na HDD
Np.: masz CD z programem dajmy na to win2000 ....podajesz w Blindzie gdzie
ma zrzucic ( dysk twardy z odpowiednia oczywiscie iloscia miejsca
.....zalecam 800MB jako minimum )
Blind stworzy katalog o nazwie win2000 ( jest to wierna kopia Cd z
wszystkimi eventualnymi bledami - czytaj : zabezpieczeniami :)
Bierzesz nastepnie np. Direct CD ( bynajmniej ja tak robie ) wsadzasz plytke
do nagrywarki i spod Direct Cd zaznaczasz opcje ze chcesz stworzyc data CD
Czekasz az Ci Direct Cd przygotuje plytke ( w momencie gdy poprosi o podanie
nazwy Cd wystarczy ze bedac / klik / w pasku gdzie trzeba wpisac nazwe ....
wdusisz CTRL
+V .....bo Blind zapisuje w schowku oryginalna nazwe kopiowanego na
twardziela CD_ka )
Nastepnie otwierasz ten katalog ( w naszym przykladzie : win2000 )
....zaznaczasz wszystko prawym mychy i kopiuj ...
W windzie radze zaznaczyc zeby wyswietlala pliki ukryte i systemowe ( czy
jak to tam jest w win PL ..)
Potem : wklej do CD przygotowanego przez Direct CD ... ( wystarczy na
ikonie nagrywarki prawym i wklej )

Gdy juz wszystko masz na plytce ...podwojny klik na ikone Direct Cd na belce
windy
i zamykasz cale CD ....
Funkcjonuje .... !
Niemiec od ktorego dostalem tego progsa ( tlumaczyl to na niemiecki z
angielskiego , a ja z niemieckiego na polski :) stosowal do zrzucania tego
katalogu z
twardziela - progsa NERO ( no ....tu jest duza dowolnosc ...mozna to tez
zrobic CDRWIN'em ... )
Sorki za glupie texty w progsie ale tlumaczylem tak jak w oryginale ( z
malymi odstepstwami wynikajacymi z mojej " znajomosci " niemieckiego a takze
z mojej nieokrzesanej pokusy do sciemniania... ;-)

Ponizszy text pochodzacy z pliku " czytaj.txt " ( a wlasciwie jego koncowe
zdania kieruje do naszego niezmordowanego Don Kichote'a :))))))))

( Trane ...wiesz kto to...... :))))))

"
Blindread to maly programik umozliwiajacy stworzenie na dysku twardym
wiernej kopii calego CD
jego wysmienita korekcja bledow pozwala skopiowac praktycznie kazdy CD -
rowniez zamazane pliki i usuniete w celu zabezpieczenia sektory

Jak to dziala ? :

Cholernie prosto :

Krok 1 : Wloz CD do napedu ( jesli nie wchodzi to nie upychaj go noga bo to
napewno naped 3.5" .)

Krok 2 : Uruchom BlindRead'era i wykonuj instrukcje zgodnie z poleceniami

Krok 3 : Wszystkie dane z Twojego Cd beda skopiowane na Dysk twardy i
struktura katalogow jest gotowa do nagrywania ( ja to nazywam wypalaniem :)

Krok 4 : Grzej stary ,grzej !
( tak jest w oryginale ....ale powaznie to trzeba taki katalog czyms zrzucic
na CD ...)

Tips : zeby uchronic sie przed przepisaniem nazw ( male duze litery ) nazwa
voluminu bedzie zapisana w schowku .
Gdy chcesz ja dodac wcisnij <CTRL> + <V>

Co nowego ?

* Nie ma problemu z plikami ukrytymi - cala struktura dysku bedzie
skopiowana
* wyeliminowano czas oczekiwania podczas SCAN - CDROM wysuwa i chowa sie w
razie zawieszenia dzialania programu ( w takim przypadku wcisnij ESCAPE
...zapomnialem tego dopisac w " czytaj.txt" )

* Nareszcie bez : " Moj francuski jest taki slaby ..... :( "
Teraz mamy kilka wersji jezykowych z ktorych POLSKA ja pozwolilem sobie
dodac ( banita_at_carinthia.com)

*Zabezpieczone pliki nie musza byc obecnie oddzielnie podawane

Wersji nastepnych nie bedzie bo autor uznal ze sam musial przez nikogo nie
wspierany dzialac nad powstaniem tego programu !!!

I prosi o przesylanie bez zenady drobnych upominkow i kieszonkowego na
dalsza dzialalnosc :)

Kontakt : bidouill_at_usa.net

A na koncu :

Bla bla bla ...ze nie ponosi odpowiedzialnosci za uzywanie BlindReader'a
 w oryginale nieco zakrecilem ... moze poprawie ...ale wiadomo o co chodzi
...;-)

Jednoczesnie stwierdza ze kazdy moze dowolnie ten program kopiowac i uzywac
Dopuszczalna jest zmiana zawartosci pliku INI
Nie wolno pobierac oplat za ten program ...

Na koniec fajne stwierdzenie :
Zobaczymy ze prawda wyjdzie na jaw : Nikt nie jest w stanie walczyc z
zorganizowanym piractwem !!!
Jest tylko jedna alternatywa : ZROBCIE SOFTWARE TAK TANIE ZEBY PIRACTWO
PRZESTALO SIE OPLACAC !!!!

Tlumaczenie na jezyk polski

banita_at_carinthia.com "

pozdrawiam

b_at_nit@

p.s. progs do zassania na http://members.carinthia.com/banita

( stronka dosc prymitywna dlatego na dniach ulegnie zagladzie ...robie nowa
....ale mysle ze na nowej oprocz innych drobiazgow /mam tylko 5 Mb webspace
/ pojawi sie takze i BlindRead .... )