Odp: Modemy Zoltrixa

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 01:50:07 MET DST

Użytkownik winDoZo <windozo@_nospam_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7rhmdo$5d2$2_at_aquarius.webcorp.com.pl...

> Art&jan napisał(a) w wiadomości:
> <37DC08AA.4270511D_at_pionier.ib.pwr.wroc.pl>...
> win-modemami

> Phantom - najgorszy syf na Swiecie
> Cobra - opinie podzielone, przewaza niezadowolenie
> Spiryt - to nie jest winmodem, ponoc od biedy ujdzie
> Jestesmy z wami juz ponad TRZY lata - http://rubikon.pl

Co ty bredzisz, Zoltrix Spirit(V.90 FM-HCF56i PCI) to winnmodem, bo
obsługuje sterowniki PRI Rockwella a po za tym spróbuj zainstalować Spirita
na npCOM3 i zobacz czy W98 pokazuje nowy COM bo ja wiem że nie.
Zresztą ty piszesz o "Spirycie" a ja Spiricie więc mogę nie mieć racji. ;-)
Mam do niego instrukcje gdzie jest jak wół na pisane WINMODEM. Zresztą w
Linuxie nie można go nawet zobaczyć.
Do tego systemu mam inny modem.
Co do jego wydajności to wg mnie jest OK jak na nasze linie. Transfer 33.600
(nigdy nie połączyłem się wolniej)to norma a że TP.SA nie ma w byłym woj.
radomskim modemów szybszych to pech...
Spirit to na pewno najlepszy modem Zoltrixa.

--
Pozdrawiam.