Re: plyta pod K6 z obsluga UDMA66

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 16:41:56 MET DST

Cześć,

> Wlasnie dlatego mowilem, ze moze sie myle .... :)

Wiem :-)

> Taniej jest sprzedac stara i kupic nowa??????

Ten FIC kosztuje tyle samo co wersja bez UDMA66 (ok. 400 zł) :-)

> Jakies wyniki, benchmarki itd?????

Benchmarki są do niczego (wzrost ponad 40% nieadekwatny do real-life). W
zasadzie wszystko opiera się o dysk. Są wolne złomy z UDMA66 i włączenie
tego trybu przebojem nie jest ... Czujesz temat ...

> Bo po co inwestowac w sumie kawalek kasy, zeby tylko i wylacznie miec
komfort psychiczny pt: "mam UDMA 66!!!"

Specjalnie bym w życiu nie inwestował. Np. jakbym kupował Socket 7 to od
razu z UDMA66 jak coś pod PentiumIII/Celeron to ... czekałbym na Camino
(średnio mi się podoba pomysł z zewnętrznym, pozachipset'owym kontrolerem
zewnętrznym czy też wbudowanym w płytę). Jak komuś potrzeba koniecznie super
wydajności dyskowej to i tak zainwestuje w U2W SCSI itp ...

> Nazir e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."