Re: Piractwo a "lewy" Sprzet

Autor: Piotr Nowak (pmnowak_at_usunto.javanet.com)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 18:34:50 MET DST

Witam,
rok temu przyjechalem z Polski do USA (gdzie nadal jestem)
I tak:
Byc moze z CD-Audio tak- tutaj nikt nie kupi pirata, bo po prostu nie ma
sensu tego kopiowac, Za tanio jest w sklepie. No a co do softu.....srednio
kosztuje $50 od sztuki.
I piratow jest od groooma. W porownaniu polski z usa - to w polsce jest
kilku. Tutaj tylko nie siedza na wierzchu. W polsce wystarczy isc na gielde
albo do jakiegos sklepu i spytac.
A tutaj trzeba dosc dlugo szukac. Czy wy myslicie ze te piraty co dochodza
do polski to sie z nieba biora?????
Czy paradigm, bliss, razor czy ratz hole nic wam nie mowia? Jezeli nie, to
poczytajcie pliki .nfo czasami.
Moze to i prawda, ze kazdy ma tyle kasy zeby kupic oryginal. Ale kto kupi
cos za $50 skoro moze to miec za $5???? Czysta logika......
Pozdrowienia
Piotr