CD-rom 40x i szybsze

Autor: Edek (9pm_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 13:58:34 MET DST

Mam pytanie. Miałem Cd-Roma XTC 40x ale coœ mi szwankował. Tzn.
trochę trzeszczał na płytach audio oraz nie czytał paru plików na wypalonej
płytce.
U kumpla którym ma dwódziestkę ta sama płytka działała bez zarzutu.
Wymieniłem sobie więc na LG 48x. Już nie trzeszczy ale nadal szwankuje w
przypadku z tš płytkš. Z kolei u innego kumpla, który też ma czterdziestkę
też nie czyta poprawnie tej płytki. Płytka była wypalona z 4x prędkoœciš.
Sam już nie wiem o co chodzi. Czy ktoœ może mi to wyjasnić.

Z góry dziękuje, Edek