SB16 - Dwa Procki i NT problem

Autor: Pawel Krawczyk (pawelk_at_virtual.com.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 12:23:03 MET DST

Witam , mam pytanko czy taka konfiguracaja czyli Dualaowa plyta , dwa
procki i system NT powinien sprawiac jakies klopoty z karta sb16
orginalna ? hmm mam taki klopot , wszsytko sie fajnie odpala , gra
dzwieki systemowe ale gdy odpale winampa i sprobuje odtworzyc jakiegos
mp3 to winamp zaczyna cos niby grac ale nie ma dzwieku , potem gdy
sprobuje zastopowac i wlonczyc to winamp wywala takie okienko
o nazwie NullSoft WaveOut plugin z wiadomosci "The specified format is
not supported and cannot be transfered , Use capabilities function to
detemine the support format " i w tym momencie karta mi znika z
device`ow w multimedia poprostu znika nie ma jej , po restarcie jest.
Ma ktos jakis pomysl na to ? instalowalem zwykle drivery z plytki od
NT bo nie moglem znalesc orginalnych driverow moze to przez to?

pozdrawiam

pk