Re: Zmiana nazw wielu plikow

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 12:03:09 MET DST

> tak aby wykasowac z nazw plikow te 65ty6 czy tez 6y676

Taki program mam napisany do połowy, ale muszę Cię zmartwić - robi od czasu
do czasu błędy, których w dodatku nie mogę jakoś wykryć w kodzie. To
smutne, bo programik wygląda na bardzo fajny. Mam mao czasu, lae jak znaldę
chwilę to dorwę tę mendę, która mi tam robi koło pióra i to poprawię.
Zajrzyj za jakiś czas na Mighty Chicken Software www site (adres w isgu)
albo wal tam i zapisz się na subskrypcję informacji o uaktualnieniach.

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.mcsoft.stopklatka.pl
Jest tam trochę przydatnych rzeczy