Re: Piractwo a "lewy" Sprzet

Autor: Leszek (horrorus_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 11:43:27 MET DST

Witam.

Niedawno przywiozlem z Ameryki Polnocnej (oczywiscie nie ja tylko moj wuj
marynaz) plyte glowna pod K-7 za 260 PLN bez cla ktorego nikt nie wymagal
(celnicy?). U nas ta plyta kosztuje 1130 PLN. Plyte sprzedalem za 400 PLN
(brak K-7). Reszte dopowiedzcie sobie sami.

Leszek.
P.S. Jak bym teraz mial ta plyte to bym jej nie sprzedal !!!