Re: celeron

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 11:19:52 MET DST

> NIE DA SIĘ OMINĄĆ BLOKADY!
>
> Pin B21 wybiera jedynie szynę 66/100 MHz i nie ma nic wspólnego z
> łamaniem blokady. Jedynie na niektórych Pentium II zaklejenie tej
> nóżki powodowało, że procesor *świadomie* odblokowywał mnożniki myśląc,
> że działa na płycie 66 MHz. Celeron zawsze działa na 66 MHz, więc ta
> nóżka nie ma na niego _żadnego_ wpływu.

Uuuuuuuu chyba sie kolega myli. Jakos wszyscy polecaja zaklejenie tej
nozki na plytach, na ktorych nie mozna wybrac FSB 100Mhz, poniewaz plyta
sama wykrywa z proca czestotliwosc szyny.

> IMHO tak będzie łatwiej, bo szyna będzie tylko 75 MHz i odpadają
> problemy.

No nie do konca - moga wystapic znane poniekad problemy z dyskiem...

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl