Re: DIMM...ehhhh

Autor: winDoZo (windozo_at__nospam_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 01:31:10 MET DST

PhoeniX napisał(a) w wiadomości:
<7rh80e$aeg$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>za
>
>Nawet się nie nastawiaj, że pamięci stanieją o 50% w pare tygodni...
raczej
>jeszcze zdrożeją.
>Jeśli nie chce Ci się czekać gdzieś do stycznia czy lutego 2000r to
lepiej
>kupuj
>teraz puki jeszcze bardziej nie podrożeją przed gwiazdką na święta.

Ja mysle ze te 2000PLN za 128 jest calkiem realne i to calkiem
niedlugo.
Dimmy w ciagu ostatniego tygodnia podrozaly o 100% a od poniedzialku
znowu w gore (informacja pewna). Tak sie to poskladalo ze popyt jest
olbrzymi bo przeciez wlasnie zaczal sie sezon a dostawy znikome.

Pozdrawiam

--
winDoZo