Odp: Mainboard i problemy z RAMem

Autor: Andrzej Grzesiek (andgrzes_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 22:18:19 MET DST

Czesc.
Ostatnio prawie otarlem sie o doktorat przy kombinowaniu z RAM-em i tez
mialem przypadek jak u EaGle'a. Nie mozna (na niektorych plytach) zapelnic
wszystkich gniazd SIMM i DIMM. Niestety trzeba zainstalowac wieksze kosci.
Pozdrowienia :-) andgrzes_at_friko5.onet.pl

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37dbef0f$1_at_news.vogel.pl...
> Tyle to ja wiem
>
> Użytkownik Michal Kosnik <michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:7rgalm$2vq$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> DIMM.
DIMM