Problem: piszczący dźwięk w DirectX

Autor: SH (scanholi_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 21:57:01 MET DST

Mam kłopot z komputerem: gdy Windows 95/98 używa DirerctX do odtwarzania
dźwięku,
w jednym kanale słuchać gwiżdżący "podkład". Przy odtwarzniu mpeg natomiast
oprócz gwizdów dodatkowo widać zakłócenia (kolorowe plamki).

Konfiguracja jest następująca:
1. Plyta Atrend ATC-5200 i 64 MB RAM
2. Procesor AMD K6-II 366 3D
3. SB AVE 64 (to chyba bez znaczenia, bo na starej ESS jest to samo)

Próbowałem kilku wersji DirectX, Windows 95 i 98.
Próbowałem też zmieniać ustawienia częstotliwości taktowania
magistrali/zegara.

Ponieważ pomogło wsadzenie jakiegoś starego P100 (tzn objawy ustąpiły),
pomyślałem że to walnięty AMD, ale w sumie wszystko oprócz DirectX działa.

Może spotkaliście się z tym problemem?

Pozdrawiam

SH