Re: Aztech 2320 PnP - jak wył?czyć kontrolelr IDE?

Autor: winDoZo (windozo_at__nospam_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 19:01:35 MET DST

Janusz - Vahanara napisał(a) w wiadomości: ...
>która
>usunąłeś go
>kontroler
>/IDE:Off) do
>Miałem tę
>protestu
>
>Nie, w autoexecu polecenie siedziało od początku (instalacji karty).

Jezeli nie ma sprzetowego wylacznika-zworki na karcie to kontrolera
pod w95/98 nie wylaczysz. Jedyne co mozesz zrobic to zdezaktywoac
urzadzenie w panel sterowania/system/menedzer urzadzen.
Jest to rownoznaczne ze sprzetowym odlaczeniem urzadzenia, przerwanie
po restarcie systemu jest wolne.

pozdrawiam
==
winDoZo