Re: amd k6-2 300 + plyta vx-pro

Autor: winDoZo (windozo_at__nospam_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 18:52:00 MET DST

Orian napisał(a) w wiadomości: ...
>czy ta para ma jakas przyszlosc ? czy musze jadnak kupic jakas plyte
>ktora obsluzy tego "ogiera" ?

????

>slyszalem ze to mozliwe , ale mi nie wychodzi :(

Bo ten twoj VX prawdopodobnie nie ma biegu 300MHz, to musi byc co
najmniej TX(dobry) lub cos od konkurencji np.ALLADIN, MVP3.

A jezeli ma taki bieg to moze potrzebujesz upgraedowc bios aby miec
support pod takiego "ogiera" :))

pozdr

--
winDoZo
ps. nie siedze w AMD-kach wiec informacje ktore podalem sa zaslyszane.