Re: problem z nowym kompem

Autor: winDoZo (windozo_at__nospam_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 17:04:09 MET DST

SubZero napisał(a) w wiadomości: <7rgcrq$jdf$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Hej!
>Mam taki problem - od wczoraj posiadam nowy komp - pIII 450
>Jednoczesnie zachowalem swoj stary komputer.
>Do nowego kompa byl dolaczony kabel sluzacy do zasilania monitora
>przez komputer. Poniewa jednak ten komp nie ma odpowiedniego
>gniazda musze zasilac monitor bezposredio.
>Uzywam do tego kabla , ktorym byl zasilany moj stary komp.
>
>Wszystko dzialalo ok , ale gdy dzisiaj chcialem uruchomic stary komp
>(zabralem kabel podlaczony do nowego monitora i podlaczylem do
>starego kompa). Gdy znowu chcialem uruchomic nowy , i podpialem
> [...]

Otwoz kompa i podociskaj w slotach kolejno:
-procesor
-karta graficzna
-ram

Jezeli nie pomoze to ktorys z elementow padl, nie pamietam juz
dokladnie ktory powoduje sygnal erki, ale chyba procek, ale procki nie
padaja ot tak sobie.

pozdrawiam

--
winDoZo