Odp: Mainboard i problemy z RAMem

Autor: mobydick (mobydick_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 18:10:04 MET DST

Użytkownik Michal Kosnik <michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:7rgalm$2vq$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> wytlumaczenie = Pcchips = BADZIEW !!!
>

> The EaGle napisał(a) w wiadomości: <37dba76a_at_news.vogel.pl>...

DIMM.
> jest
> jak
Z tego co pamietam, to juz w instrukcjach plyt wyposazonych jednoczesnie w
gniazda SIMM i DIMM, autorzy pisza, aby nie uzywac jednoczesnie slotow
roznych typow pamieci. Stad prawdopodobnie efekty uboczne...

mobydick