Re: Pamieci DIMM- codziennie nowe ceny

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 10:48:56 MET DST

> Albo i poxniej. Zwroccie uwage, ze wzrost cen towarzyszy
> wprowadzeniu przez intela na rynek chipsetu obslugujacego
> RIMMy. Jesli ceny tych ostatnich beda niewiele wyzsze
> od DIMMów, wiadomo, co wybiora ludzie... Zwlaszcza Ci,
> ktorym "PC-800" bardziej sie spodoba niz "PC-133"...

Wychodzi na to, że jestem jakimś troglodytą - co to jest to PC-800 i te
RIMMy? Trochę by mi była nie w smak jakaśrewolucja: w czerwcu (szczęściarz)
kupiłem nową płytkę ASUS z DIMMami 256 MB.

BTW Czy ktoś miał jakieś złe doświadczenia z firmą NexCom z Warszawy,
handlują na Grzybie, siedziba na ulicy Klaudyny (Żoliborz)?

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.mcsoft.stopklatka.pl
Jest tam trochę przydatnych rzeczy