Re: poszukuje osoby, ktora przegra mi CD-RW na zwykly cdrom

Autor: Trane (trane_at_w.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 00:13:00 MET DST

Użytkownik Jerzy Janukowicz <arpol_at_itl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7rd7j2$50b$2_at_proxy.intertele.pl...
| Witam!
|
| Jest taki problem. Kolega prtzeslal mi ze stanow plyte CD-RW. Ja mam
zwykly
| naped cdrom, ktiry nie chce czytac cd-rw. Poszukuje wiec osoby
(najlepiej z
| Rzeszowa), ktora za symboliczna oplata przegrala by mi ta plyte
|
| prosze o kontakt na adres: arpol_at_itl.pl
| --
| Pozdrowienia,
| Jerzy Janukowicz

Zobacz na stronie Adapteca
http://www.adaptec.com/support/files/upgrades.html na sekcji UDF
Readers, czy twoj czytnik moze czytac CDRW po zainstalowaniu UDF
Readera. Wykaz jest tu
http://www.adaptec.com/tools/compatibility/udfreaderwin.html

--
Pozdrowienia