Zagadka sprzetowa, ale nie znam odpowiedzi ;((.

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 23:30:21 MET DST

Kumpel przyniosl mi takie cos ...

Czarne pudeleczko o wymiarach 4x4x2 cm.
Ma ono po dwoch strona po 2 zlacza BNC (razem 4).
Jest dosc ciezkie jak na swoja wielkosc.
Nie da sie go otworzyc bo jest zamkniete na stale.

Wiem tylko tyle ze to cos do sieci na BNC, koles powiedzial ze nie wie
co to jest, ale na pewno mi sie przyda bo mam siec na BNC.

Koles sobie poszedl, a ja mam zagadke ... co to jest ??

Probowalem podlaczac to do mojej sieci, ale wtedy komputer ktory byl
za "magicznym pudeleczkiem" nie byl widoczny w sieci ...

Ma ktos pomysl ??

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/