Re: ATI RANGE fury 128 16 MB Tv-out

Autor: GM+ (GMplus_at_vc.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 22:12:24 MET DST

Mam ją już od miesiąca
niestety jeszcze jej nie przetestowałem w grach 3D
ale jest napewno lepsza od mojej poprzedniej karty Riva 128
Jeżeli chodzi o wspomaganie DVD to jest to trafny wybór
Dowiedziałem się że karty TNT i TNT2 mimo zapowiedzi
producenta nie posiadają wspomagania DVD na tyle aby
porównać te możliwości do sprzętowego dekodera
inaczej się ma do ATI.
Miałem problemy ze sterownikami do ATI
ale zassałem najnowsze i jest OK.
Jeżeli myślisz o dobrej jakośći wyśw DVD to
masz do wyboru między ATI RAGE
lub sprzętowy dekoder (np. Real Magic) + jakaś karta najlepiej TNT

GM+

--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl