Re: Co to za karta dzwiekowa Mozart ?? jakie drivery ?!

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 23:58:35 MET DST

Całkiem fajna karta 16-bitowa z przed 5-6 lat, moja działa do dziś. Przez
pewien okres było trochę problemów z driverami pod W95, ale w końcu zdobyłem
i mam je gdzieś na dysku. Było chyba jednak kilka wersji tej karty, i na
mojej te drivery powodowały restart kompa. Przy pomocy prostego triku da się
obyć bez nich i wszystko będzie chodzić idealnie. Jeśli chcesz próbować to
daj znać na priv'a.