karta graficzna 3d do PII233/LX

Autor: Zerf (zerf_at_polbox.com)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 14:50:45 MET DST

Zastanawialem sie nad TNT lub Vanta, poszedlem do sklepu zapytac o ceny.
Facet powiedzial, ze zadna z nich nie pojdzie na LX, bo LX obsluguje AGP x1,
a one wymagaja x2. W specyfikacji mojej plyty (gigabyte GA-686LX) stoi jak
byk: AGP x1, x2. W dostepnych mi zestawieniach znalazlem informacje, ze TNT
obsluguje AGP x1, x2 a Vanta AGP x1, x2, x4.
W zwiazku z tym mam pytania:
- czy TNT i Vanta dzialaja na LX
- jesli dzialaja to czy TNT lub VANTA beda dzialac w miare przyzwoicie na
tak slabym procku (II233)
- jesli nie to jaka inna karta 3d polecacie

--
Zerf