Problemy z siecią?

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_mx.supermedia.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 01:03:43 MET DST

Mam dziwne problemy z siecią.
Otóż normalnie mam w domu dwa kompy połączone kablem krosującym. Karty jakiś
no-name. Sieć działa dość wolno, wyciskam jakieś 300kB/s. Prawdziwe schody
zaczynają się po wpięciu huba. (oczywiście pamiętam, że jeden kabel jest
cross) Jakbym nie łączył to nie udaje mi się wycisnąć więcej niż 5kB/s,
czasem w ogóle nie ma transmisji. Mam 5 różnych kabli patch, w tym dwa
"fabryczne". Hub'y 3Com i Genius. 3Com pokazuje (jak jest transmisja) nie
więcej niż 6-12% użycia sieci (co nawet potwierdza prędkość transmisji). Co
jest grane? Przecież nie wszystkie kable są walniete, zwłaszcza, że
sprawdzałem je testerem i było o.k. Powoli kończą mi się wtyczki i
cierpliwośc. W końcu hub nie w kij pierdział, kosztował kupe forsy.

A w instrukcji jest jak wół napisane - pdłączyć karty sieciowe z hubem i już
działa jak złoto.

Pozdrawiam
bojko_at_mx.supermedia.pl
http://www.msk.sm.pl/bojko