Odp: Czym naprawić uszkodzone dyskietki ???

Autor: S.Ruszkiewicz (ruszomir_at_ped.uni.torun.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 00:59:02 MET DST

Hej,
nauczylem sie jednego: jezeli slysze, ze stacja ma problem z dyskietka,
chwytam w dwa paluszki i wrzucam do kibla.
Pomaga jak cholera...
Od 2 lat dzieki temu nie zawiodla mnie zadna dyskietka.

> Dobry program do naprawiania uszkodzonych dyskietek, gdy nie pomaga
Scandisk
> ani NU_Disk Doctor.
> Czy jest coś lepszego ???
IMHO jezeli DD nie pomogl, to pozegnaj sie z danymi.

> Program który pozwala np. naprawiać i przenosić poszczególne klastry ???
A probowales opcji manual recovery ?

--
 Slavcio.