Re: Nowy program telewizyjny "META" dla internautow na nowym kanale tematycznym INFO-dokument

Autor: MotaBoy (MotaBoy_at_zse.edu.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 11:01:16 MET DST

Daras napisał(a):

>I jeszcze jedno, z tego co mi wiadomo maja swoja witryne: www.meta.pl

Mnie się podoba. Wprawdzi to jest po prostu GIGA TV po polsku,a le i tak
fajnie sie ogląda... Ludzie, którzy to prowadzą znają się na rzeczy.. mówią
proste rzeczy,a le z czasem na pewno będzie coś ciekawszego. IMO dobra robota..
Polsat się postarał... WWW rzeczywiście jeszcze nie maja.. nie próbowałem tez
czy odpowiadają na emiale...

Ktoś wie w jakich godzinach można to złapać? ja zauważyłem, że rano ok. 11 i
wieczorem.. Są powtórki?

--
Piotr Wydymus ; ur. 3 VI 1980 ; Sosnowiec
email: motaboy_at_zse.edu.pl ; tel. domowy: (032)2668351